အခန္း ၅
ရဲရင့္ ေက်ာက္ခက္တို႔ ၿပိဳေနဆဲ…
ငါ့အတြက္ အေျဖရွာေနတုန္းေပါ့
တခ်ဳိ႕ေတြေနႏိုင္လြန္းတယ္
(ေတးေရးကိုေနဝင္း၊ ေနာက္ဆုံးအိပ္မက္)
သူတို႔ ရင္ခုန္သံကို သူတို႔ ျပန္ၾကားေနရသည္။ ထိုအခ်ိန္သည္ သူတို႔ကံၾကမၼာကို ဆုံးျဖတ္မည့္ တခဏျဖစ္သည္။ လုံ ထိန္းေတြ စစ္သားေတြသည္ ေရခ်ဳိးခန္းကို ေစ့ေစ့စပ္ရွာေဖြလ်င္ သူတို႔ကို မိေတာ့မည္။ အကယ္၍ တံခါးကို ဝတ္ေက် တန္းေက်သာ ဖြင့္ၾကည့္ၿပီး လွည့္ျပန္သြားလ်င္ သူတို႔ လြတ္ႏိုင္ေသးသည္။
မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္နံရံေပၚတြင္ မွန္ရွိသည္။ မွန္ထဲကေန လွမ္းၾကည့္လ်င္ ေရခ်ဳိးခန္းဝင္ေပါက္ကို ျမင္ရသည္။ ဝင္ေပါက္ ကေန ထိုမွန္ကို ၾကည့္လ်င္လည္း သူတို႔ကို ျမင္ရမည္သာ။ သူတို႔ စိတ္မလုံ။ ကိုယ္ကို တတ္ႏိုင္သမွ် ၾကဳံ့ထားၾကသည္။ မလႈပ္ရဲၾက။ လႈပ္လ်င္ မ်က္လုံးေထာင့္ကျမင္ရေစဦးေတာ့
သတိျပဳမိသြားႏိုင္သည္။ သည္ေတာ့ တတ္ႏိုင္သမွ် ၿငိမ္ၿငိမ္ ေနၾကရသည္။ အကယ္၍ ဝင္လာသူသည္ မွန္ကို မၾကည့္ဘဲ အခန္းထဲကိုသာ ေဝ့ၾကည့္ၿပီးလွည့္ျပန္သြားလ်င္ သူတို႔ကို ျမင္မည္ မဟုတ္။ သူတို႔ လြတ္ႏိုင္ေသးသည္။
ေရခ်ဳိးခန္းတံခါးသည္ ကၽြိကနဲ ပြင့္သြားသည္။ က်ယ္ေလာင္လွဘိတကား။
သို႔ေသာ္ ေရခ်ဳိးခန္းထဲသို႔ ဝင္လာသူသည္ သူတို႔ ေမွွ်ာ္လင့္ထားသလို စစ္သားတေယာက္မဟုတ္ေပ။ ဆရာမ တေယာက္ ျဖစ္သည္။ ထဘီကို ရင္လ်ားထားသည္။ တဘက္တထည္ျဖင့္ အေပၚပိုင္းကို လႊမ္းျခဳံထားသည္။ လက္ထဲ တြင္ ေရခြက္၊ ဆပ္ျပာခြက္ေတြႏွင့္။ တခ်ဳိ႕သူေတြ ေျပးေနၾကဆဲ။ တခ်ဳိ႕သူေတြ လုိက္ေနၾကဆဲ။ တခ်ဳိ႕သူေတြက ပုန္း ေအာင္းေနၾကသည္။ သို႔ေသာ္ တေယာက္ေသာ သူကေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆး ေရခ်ဳိးဖုိ႔ ေရခ်ဳိးခန္း ထဲေရာက္လာ သည္။ ေလာကႀကီးသည္ သူစိမ္းဆန္ လွေခ်သည္တကား။
ဆရာမသည္ သူတုိ့ကို မျမင္။ သူတို႔က ဆရာမ လုပ္ေနသမွ်ကို မွန္ထဲက ျမင္ေနရသည္။ ဆရာမသည္ တဘက္ကို တန္း ေပၚတင္လုိက္သည္။ ဆရာမ၏ ရင္ညြန္႔ဝင္းဝင္းကို ျမင္လုိက္ရသည္။ သို႔ေသာ္ သူတို႔ မ်က္ႏွာ မလႊဲရဲၾက။ အသက္မ႐ွဴဘဲ မွန္ထဲသို႔ စိုက္ၾကည့္ အကဲခတ္ေနၾကသည္။ ဆရာမသည္ သီခ်င္းတပုဒ္ကို ခပ္တိုးတိုးညည္းလုိက္ေသးသည္။ ေရတ ခြက္ကိုခပ္ၿပီး ေလာင္းလိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ ဘာစိတ္ကူး ေပါက္သည္ မသိ။ ေရကန္တဘက္ျခမ္းသို႔ ေလွ်ာက္လာ သည္။ လူသုံးေယာက္ကို ဘြားကနဲ သူေတြ႔လိုက္ေလသည္။ ဆရာမသည္ အမေလးဟု အလန္႔တၾကားေအာ္ၿပီး ထြက္ ေျပးေလသည္။ သူ႔အသံ သည္ ဘယ္အထိေျပးသြားေလမည္မသိ။
သည္ေနရာသည္ မလုံျခဳံေတာ့။ စိုးေအာင္တို႔ ေရခ်ဳိးခန္းထဲက ထြက္ရျပန္သည္။ ႐ုတ္တရက္ေတာ့ ဘယ္သူမွ် ေရာက္မ လာ။ အေဆာင္တခု၏ ေထာင့္ခ်ဳိးကို သူတို႔ အကာအကြယ္ယူၿပီး လမ္းေပၚသို႔အကဲ ခတ္ၾကသည္။ လုံထိန္းတအုပ္စု ေရာက္လာၾကသည္။ အေဆာင္ေထာင့္ခ်ဳိးတြင္ သူတို႔ ၿငိမ္ေနၾကသည္။ ထိုလုံထိန္းစစ္သား အုပ္စု ျဖတ္သြားသည္ႏွင့္ သူတို႔ အျမန္ထြက္ၿပီး လမ္းတဖက္ကို ျဖတ္ကူးလုိက္ၾကသည္။
သို႔ေသာ္ သူတို႔ ျဖတ္အကူးတြင္ တျခား ေထာင့္ခ်ဳိးတခုမွ လုံထိန္းေတြ ဘြားကနဲ ေပၚလာၾကျပန္သည္။ ေနာက္ျပန္ဆုတ္ ဖို႔ အခ်ိန္မမီေတာ့။ သူတို႔ မ်က္စိမွိတ္ၿပီးေရွ႕ကို ျမန္ျမန္ေျပးၾကသည္။ ကံေကာင္းသည္။ လုံထိန္းေတြသည္ သူတို႔ကို မျမင္။ သူတို႔သည္ တျခားအေဆာက္အဦေတြကို အကာအကြယ္ယူၿပီး တေနရာၿပီးတေနရာ ကူးလာၾကသည္။ ေနာက္ ဆုံးေတာ့ အတန္အသင့္ လုံျခဳံေသာေနရာတခုသို႔ ေရာက္လာသည္။
ထိုေနရာသည္ ေဆာက္လက္စ အေဆာက္အဦတခု ျဖစ္သည္။ အေဆာက္အဦထဲေရာက္ၿပီးမွ ျပင္ပကို ေခ်ာင္းၾကည့္ အကဲခတ္ၾကရသည္။ စီးပြားေရးတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား ဝင္းစိန္သည္ အလုပ္သမားတန္းလ်ားတြင္ အလုပ္သမားေတြ ကို ကူညီရင္း ထမင္းခ်က္၊ ကေလးထိန္းေပးေနသည္ကို ျမင္ရသည္။ ေစာေစာက လုံထိန္းတပ္သားေတြ အလုပ္သမား တန္းလ်ားဘက္ ေရာက္လာတာကို အေဆာက္အဦထဲတြင္ ပုန္းေအာင္းရင္း စိုးေအာင္ ျမင္ေနရသည္။ ျမင္ကြင္းကား စဥ္းစားၾကည့္လ်င္ အသဲယားစရာ ျမင္ကြင္းေပတကား။ စြပ္က်ယ္ခ်ဳိင္းျပတ္ႏွင့္ ကေလးကို တဘက္တြင္ ခါးထစ္ခြင္ ခ်ီထားရင္း မီးဖိုကမီးကို တဖူးဖူးမႈတ္ေနေသာ ဝင္းစိန္ေဘးမွ လုံထိန္းေတြ ဥဒဟို ျဖတ္သန္းသြားလာေနၾကသည္ကို လွမ္းျမင္ေနရသည္။ စိုးေအာင္ စိတ္ထဲက ႀကိတ္ျပဳံးမိသည္။ သည္လို အေျခအေနကို ျဖတ္သန္းဖို႔ရာ သတၱိေကာင္းဖို႔ လိုသလို ဣေႁႏၵေကာင္းဖို႔၊ မင္ေမာင္းေကာင္းဖို႔လည္းလိုသည္ဟု စိုးေအာင္ေတြးၿပီး ခ်ီးက်ဴးမိသည္။
ထိုအခ်ိန္တြင္ ေမာင္ေအးတို႔၊ အုပ္စုက ရတနာေဆာင္ထဲ ေရာက္သြားသည္။ သို႔ေသာ္ သူတို႔ အတြက္လည္း မလုံျခဳံပါ။ ရဲလား စစ္သားလာမသိေသာ လုံျခဳံေရးေတြက မိန္းကေလးေဆာင္ထဲအထိ ဝင္ေရာက္ရွာေဖြၾကသည္။ မိန္းကေလး ေဆာင္၏ အိမ္သာႏွင့္ ထဘီေသတၱာပါမက်န္ အားလုံးလွန္ေလွာရွာေဖြၾကေလသည္။ သို႔ေသာ္ ေက်ာင္းသူေတြက ေက်ာင္းသားေတြကို လြယ္လြယ္ႏွင့္ အဖမ္းမခံ။ ေယာက်္ားေလးေတြကို မိန္းကေလးေတြက ဝိုင္းရံထားၿပီး ကာကြယ္ ထားၾကသည္။
အေဆာင္ေရွ႕ကြက္လပ္တြင္ ေက်ာင္းသားႏွင့္ ေက်ာင္းသူတို႔သည္ တေယာက္ျခားစီ လက္ခ်င္းခ်ိတ္ၿပီး စက္ဝိုင္းပုံ ရပ္ေနၾကသည္။ ထိုစက္ဝိုင္း၏ အလယ္တြင္ ေက်ာင္းသားတေယာက္က ဂစ္တာတီးေနသည္။ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူ ေတြက ဝိုင္းၿပီး သီခ်င္းသီဆိုၾကသည္။ ကမၻာမေၾကသီခ်င္း။
ထိုစက္ဝိုင္း၏ ေဘးတြင္လည္း အေဆာင္ေက်ာင္းသူ အမ်ားအျပားက ထပ္မံဝိုင္းရံထားၿပီး လုံထိန္းေတြက ခပ္လွမ္းလွမ္း က ေခ်ာင္းေနေလသည္။
လုံထိန္းတို႔မွာ ေရွ႕မတိုးသာ။ ေရွ႕တိုးလ်င္ အေဆာင္ေက်ာင္းသူ မိန္းကေလးေတြကို အရင္ ႐ိုက္ႏွက္ ရေပလိ္မ့္မည္။
ပါေမာကၡခ်ဳပ္ ေဒါက္တာခ်စ္ေဆြ ေရာက္လာၿပီး ေက်ာင္းသားေတြ လိုက္သြားၾကဖို႔ ေဖ်ာင္းျဖသည္။ ေက်ာင္းသားေတြ ေရာ ေက်ာင္းသူေတြကပါ သေဘာမတူ။ ေက်ာင္းသားေတြကို မဖမ္းဖို႔ အာမခံပါသည္ဟု ေဒါက္တာခ်စ္ေဆြက ဆို သည္။ ဒါဆို အခ်ဳပ္ကားနဲ႔မေခၚနဲ႔ ဘတ္စ္ကားနဲ႔ ေခၚလွည့္ဟု ေက်ာင္းသားေတြက ေတာင္းဆိုသည္။ ေဒါက္တာ ခ်စ္ေဆြက အာဏာပိုင္တို႔ႏွင့္ တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးသည္။ ထို႔ေနာက္ သူတို႔ သေဘာတူၿပီး ဘတ္စ္ကား စီစဥ္ေပးသည္။
ဘတ္စကားသည္ ေက်ာင္းကိုပတ္ၿပီး တကၠသိုလ္ ဓမၼာ႐ုံသို႔ ေမာင္းသြားသည္။ တကၠသိုလ္ဓမၼာ႐ုံထဲသို႔ ေရာက္ေသာ အခါ ေမာင္ေအးတုိ႔အဖြဲ႔ကို အခ်ဳပ္ကားထဲေျပာင္းထည့္လိုက္သည္။ ျငင္းဆန္ကန္႔ကြက္သူတို႔ကို နံပါတ္တုတ္ျဖင့္ ႐ိုက္ ႏွက္သည္။ ေသနတ္ဒင္ႏွင့္ ထုသည္။ ေနာက္ထပ္ တျခား ေက်ာင္းသားေတြကိုလည္း သည္ကားထဲမွာပင္ ထိုးသိပ္ထည့္ သည္။ ေနာက္ထပ္ေရာက္လာေသာ တခ်ဳိ႕ေက်ာင္းသားေတြကို အသားတင္ေသာ အလုံပိတ္ကားထဲတြင္ ထိုးသိပ္ထည့္ သြားသည္ဟုဆိုသည္။ ထိုေန႔က သူတို႔ကိုေဖ်ာင္းဖ်ၾကေသာ ပါေမာကၡခ်ဳပ္ေဒါက္တာခ်စ္ေဆြကို အာဏာပိုင္တို႔က လိမ္ လိုက္ေလ သလား။ ေဒါက္တာခ်စ္ေဆြကပင္ သူတို႔ ေက်ာင္းသားေတြကို လိမ္လိုက္ေလသလား ဆိုသည္ကိုကား သူတို႔ မသိပါေခ်။ ယေန႔တိုင္ မသိပါေခ်။
ထိုေန႔က ကားေတြထဲတြင္ ေက်ာင္းသား တရာေက်ာ္ အသက္႐ွဴၾကပ္ေသဆုံးခဲ့သည္ဟု သတင္းထြက္ေပၚခဲ့သည္။ ထိုသို႔သတင္းေတြ ထြက္ေပၚၿပီးေနာက္ ကားထဲတြင္ ေက်ာင္းသား ၄၁ ေယာက္ ေသဆုံးခဲ့သည္ဟု အစိုးရက ေနာက္ ပိုင္းတြင္ အတည္ျပဳဝန္ခံခဲ့သည္။
စိုးေအာင္တို႔ သုံးေယာက္သည္ ေဆာက္လက္စ အေဆာက္အဦႀကီးထဲတြင္ နာရီအတန္ၾကာ ပုန္းေအာင္းေနၾကရသည္။ စိုးေအာင္သည္ ဟိုဟိုသည္သည္ မ်က္စိကစားၾကည့္႐ႈထားသည္။ သည္ အေဆာက္အဦထဲကို လုံထိန္းေတြဝင္လာလ်င္ ဘယ္လိုဆက္ေျပးမည္၊ ဘယ္မွာ ပုန္းေအာင္းမည္ဆို သည္ကို စိတ္ကူးေတြးေတာေနသည္။
အုတ္နီခဲေတြပုံထားတာေတြ႔ရသည္။ လုံထိန္းေတြဝင္လာၿပီး သူတို႔ကို ႐ိုက္ႏွက္လ်င္ သည္အုတ္ခဲေတြႏွင့္ ခုခံကာကြယ္ ရမည္လားဟု သူစဥ္းစားသည္။ သိပ္မေကာင္း။ လုံထိန္းတေယာက္တေလကို သူႏိုင္ခ်င္ႏိုင္မည္။ သတိေမ့သြားေအာင္ လုပ္ခ်င္လုပ္ႏိုင္မည္။ ေသခ်ာသည္မွာကား သူမလြတ္ႏိုင္။ ေသပင္ေသသြားႏိုင္သည္။ လုံထိန္းေတြသည္ တေယာက္ ခ်င္း မလာ။ အုပ္စုႏွင့္သာ လာၾက၊ လႈပ္ရွားၾကသည္။ သူတို႔သည္ တိုက္ခိုက္ဖို႔ေရာ၊ သတ္ျဖတ္ဖို႔ေရာ ေလ့က်င့္ထားၾက သူမ်ား ျဖစ္သည္။ သူတို႔ကို ခုခံလ်င္ သူတို႔က သတ္မည္ မုခ်။ သူတို႔သည္ သတ္ဖို႔ အမိန္႔ရထားၿပီးသား ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ ႏိုင္သည္။ သူတို႔သတ္လ်င္ တရားဝင္သည္။ ဥပေဒႏွင့္ ညီသည္။ ကိုယ္ကသတ္လ်င္ကား လူသတ္မႈ ျဖစ္သည္။ ဥပေဒ ဆိုသည္ကား သည္သို႔ပါတကား။ စိတ္ထဲက ႀကိတ္ၿပီး သေရာ္လိုက္မိေသးသည္။ ခုခံဖို႔ အၾကံကို သူလက္ေလ်ာ့လိုက္ သည္။ ေထာင္က်တာကမွ လြတ္လမ္းရွိဦးမည္။ ခုခံတာက ေသလမ္းဘက္ ပိုမ်ားသည္။ လုံထိန္းစစ္သားေတြကို သတ္ လိုက္ရလ်င္လည္း မိမိအတြက္ ဘာမွ် အက်ဳိးမရွိ။ သူတို႔သည္ ရန္သူမဟုတ္။ သူတို႔သည္ ရန္သူ၏ လက္ပါးေစမွ်သာ ျဖစ္သည္။ မိမိတို႔ တိုက္ဖ်က္ေနသည္မွာ ထိုသူေတြကို မဟုတ္။ စစ္အာဏာရွင္စနစ္ကိုသာ ျဖစ္သည္။
ဘိလပ္ေျမအိတ္ေတြ ပုံထားတာေတြ႔ရသည္။ ထိုဘိလပ္ေျမအိတ္ေတြၾကားမွာ ပုန္းလို႔ရႏိုင္သည္။ ေရြေဘာ္ထိုးလက္စ အသားတို အသားစေတြကိုလည္း ေတြ႔ရသည္။ ေဆာက္လက္စ ထိုအေဆာက္အဦထဲ တြင္ အတိုအစေတြ ေဆာက္လုပ္ ေရး ပစၥည္းေတြ ႐ႈပ္ေပြေနေလသည္။
ညေနေစာင္းသည္အထိ လုံထိန္းေတြ ေရာက္မလာၾက။ ေနေရာင္က်သြားခ်ိန္တြင္ သူတို႔၌ အျခားစိုးရိမ္စိတ္ တမ်ဳိးဝင္ လာျပန္ေလသည္။ ညအခ်ိန္ေရာက္လ်င္ ထပ္မံၿပီး ပိုက္စိပ္တိုက္ ရွာေဖြၾကဦးမလားဆိုတာ သူတို႔ စိုးရိမ္လာသည္။ ည အခ်ိန္ထပ္မံစီးနင္းလ်င္ ဘယ္သူမွ သိၾကမည္မဟုတ္။ တခါတည္း ကိစၥတုံး ေဖ်ာက္ဖ်က္ သတ္ျဖတ္ပစ္တာမ်ဳိးအထိ လုပ္ေကာင္းလုပ္ႏိုင္သည္ဟု သူတို႔ ေတြးေတာမိၾကသည္။ သည္အေဆာက္အဦထဲမွာ ညအိပ္ဖို႔ ဘယ္လိုမွ မသင့္။ မေမွာင္ခင္ သူတို႔ ထြက္ခြာဖို႔ စီစဥ္ၾကသည္။
သူတို႔ အေဆာက္အဦထဲက ထြက္လာေသာအခါ ဝင္းစိန္ တို႔သည္လည္း အလုပ္သမားတန္းလ်ားမွ ျပန္ၾကဖို႔ ျပင္ဆင္ ေနေလၿပီ။ ေက်ာင္းဝန္းထဲတြင္ လုံထိန္းတို႔မရွိၾကေတာ့။ သို႔ေသာ္ ေက်ာင္းဝန္း ပတ္ပတ္လည္ကို စစ္တပ္က ဝိုင္းထား တုန္း ျဖစ္သည္။
အံ့ၾသစရာေတာ့ေကာင္းသည္။ လြတ္ေနေသာ ေက်ာင္းသားေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားေသးသည္။ ေက်ာင္းထဲတြင္ လုံထိန္း ေတြလည္း မရွိေတာ့သလို အပုပ္ခ်ိန္လည္းေရာက္လာၿပီမို႔ ဟိုကသည္က အလွ်ဳိအလွ်ဳိ ထြက္လာၾကသည္။ တကယ္ ေတာ့ တကၠသိုလ္နယ္ေျမသည္ ကိုယ့္အိုးကိုယ့္အိမ္ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း လုံထိန္းေတြ ပိုက္စိပ္တိုက္ရွာေဖြသည့္ တိုင္ ေက်ာင္းသားတခ်ဳိ႕ လြတ္ေအာင္ေျပးႏိုင္ခဲ့ၾကသည္ဟု ဆိုရမည္။
ေက်ာင္းဝန္းထဲကထြက္ႏိုင္ဖို႔ သူတို႔ အၾကံထုတ္ၾကရျပန္သည္။ ေက်ာင္းကိုဝိုင္းထားေသာ စစ္သားေတြကို ဘယ္လို ျဖတ္ေက်ာ္ၾကမည္နည္း။ သူတို႔ အၾကံထုတ္ေနစဥ္မွာပင္ အေဆာင္ေန ေက်ာင္းသားအုပ္စုတစုသည္ ေသတၱာေတြ အိတ္ေတြ တနင့္တပိုးသယ္ေဆာင္ၿပီး အေဆာင္ထဲက ထြက္လာၾကသည္။
“ေဟ့.... ခင္ဗ်ားတို႔ ဘယ္သြားၾကမလို႔လဲဗ်။”
“ ေက်ာင္းပိတ္လိုက္ၿပီေလ။ ခင္ဗ်ားတို႔ မသိေသးဘူးလား။ က်ဳပ္တို႔ ဘူတာဆင္းၾကေတာ့မလို႔ေလ။”
“ဟာ... ဟုတ္လား။ ေပး.... ေပး။ ခင္ဗ်ားတို႔ အိတ္ေတြ က်ေနာ္တို႔ ကူဆြဲေပးမယ္။”
စိုးေအာင္တို႔ထဲက တေယာက္က သြက္သြက္လက္လက္ ဝင္ေျပာလိုက္သည္။ သူကားလင္းေအာင္။ လင္းေအာင္သည္ အေရးၾကဳံလ်င္ လွစ္ကနဲ ခ်က္ခ်င္းအၾကံဥာဏ္ထြက္တတ္ ေလာက္ေအာင္ ဥာဏ္ေကာင္းသူ ျဖစ္သည္။ ဉာဏ္ေကာင္း သည္မွာ သိပ္မေျပာေလာက္ေသး။ ခ်က္ခ်င္း ဉာဏ္ထြက္တတ္ျခင္း၊ ဉာဏ္သြက္ျခင္း၊ လွစ္ကနဲလွစ္ကနဲ ပါးနပ္လိမၼာ တတ္ျခင္းမွာ ခ်ီးက်ဴးေလာက္သည္။ လူတကိုယ္တြင္ တကြက္ေကာင္း ရွိတတ္ၾကေလသည္။
ဘူတာဆင္းမည့္ေက်ာင္းသားေတြကလည္း အခမဲ့ကူလီထမ္းမည့္သူေတြ ေရာက္လာေသာေၾကာင့္ ဝမ္းသာၾကသည္။ စိုးေအာင္တို႔ကလည္း ေက်ာင္းထဲကထြက္ဖို႔ အခြင့္အလမ္းေပၚလာသည့္အတြက္ ဝမ္းသာၾကေလသည္။ အေပါက္ဝတြင္ ေစာင့္ေနေသာ စစ္သားသည္ ငယ္ငယ္ကေလးသာရွိေသးသည္။ ၁၆ နွစ္ပင္ ျပည့္ဦးမည္ မထင္ေခ်။ ဘူတာဆင္းမည့္ ေက်ာင္းသားမ်ားကို သူသည္ ဘာမွ မစစ္မေဆးဘဲ သြားခြင့္ျပဳလိုက္သည္။ အခက္အခဲကို ေအာင္ျမင္စြာေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ၿပီ မို႔ စိုးေအာင္ အူျမဴးၿပီး ေနာက္ခ်င္လာသည္။ လက္တဖက္က အိတ္ကို ဆြဲထားရင္း က်န္လက္တဖက္က ေဆးေပါ့လိပ္ ကုိ ထုတ္လိုက္သည္။ စစ္သားကေလးအနားသို႔ ကပ္သြားၿပီး ေသနတ္ေျပာင္းဝကို လက္ညႇိဳးထုိးျပရင္း
“ညီေလး မီးတို႔လို႔ရလား။”
စစ္သားေလးသည္ အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏွင့္ ေခါင္းကိုယမ္းျပေလသည္။
အျပန္လမ္းေပၚတြင္ ေထာက္လွမ္းေရးေတြ ေနာက္ကလိုက္လာလ်င္ သူတို႔ကို ေက်ာင္းသားမွန္းမရိပ္မိေအာင္ဟုဆိုကာ စိုးေအာင္ႏွင့္ ညိဳထြန္းက အရက္မူးသမားေယာင္ေဆာင္ၿပီး ေပါက္ကရ ေလးဆယ္ေလွ်ာက္ေျပာသည္။ လင္းေအာင္က မင္းတို႔လုပ္တာေတြက ရွက္စရာႀကီးကြာဟု ကန္႔ကြက္သည္။ ေနာင္တြင္ ျပန္ေတြးၾကည့္ေသာအခါ တခါတေလ စိုးေအာင္ ရွက္သည္။ တခါတေလ စိုးေအာင္ ရယ္ခ်င္သည္။ မွန္သည္။ သူတို႔တြင္ ေထာက္လွမ္းေရး တေစၦေျခာက္ခဲ့ သည့္ ကာလမ်ားရွိခဲ့ဖူးသည္။ ေထာက္လွမ္းေရးကို ပိုတြက္မိေသာေၾကာင့္ သူတို႔အခ်င္းခ်င္းအၾကားတြင္ မလိုလားအပ္ ဘဲ သံသယပြားခဲ့ရတာေတြလည္း ရွိသည္။
ဘာပဲေျပာေျပာ ထိုေန႔ကလည္း စိုးေအာင္တို႔ လြတ္ခဲ့ျပန္သည္။ စိုင္ကို မုဆိုးကေျပးနည္းသင္ခဲ့ေလၿပီ။ စိုးေအာင္သည္ ေရွာင္တတ္တိမ္းတတ္ေသာ ပါးပါးနပ္နပ္ ေက်ာင္းသား ႏိုင္ငံေရးသမားတေယာက္ ျဖစ္လာသည္။ သူဘယ္ေလာက္ၾကာ ေအာင္ တိမ္းေရွာင္ႏိုင္မည္ဆိုတာကိုေတာ့ သူမခန္႔မွန္းတတ္ပါ။
မဆလ အစိုးရသည္ ေက်ာင္းသားတို႔ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ခဲ့ၿပီ။ ျပည္သူလူထုကို အႀကိမ္ႀကိမ္ စိမ္ေခၚခဲ့ေလၿပီ။ ေတာႀကိဳအုံၾကားမက်န္၊ လွည္းေနေလွေအာင္း ျမင္းေဇာင္းပါမက်န္ တႏိုင္ငံလုံး အုံႂကြလႈပ္ရွားၾကမည့္ ရွစ္ေလးလုံး အေရးေတာ္ပုံႀကီး၏ ေရွ႕ေျပးအခ်င္းအရာတို႔ စုံလင္ခဲ့ေလၿပီ။ တိုင္းျပည္သိမ့္သိမ့္တုန္ေတာ့မည္တည္း။
ဆက္ႏုိင္မင္း
Facebook .. Set Naing Min
No comments:
Post a Comment